torsdag, april 22, 2010

SÄMRE IDAG

Idag vaknade jag med huvudvärk och känner mig helt luddig i huvudet så jag knappt orkar tänka. Inget kul alls! Kom knappt ur sängen för det kändes som kroppen vägde flera hundra kilo och musklerna vägrade samarbeta. Dessutom hjärtklappning till och från, fryser och svettas om vartannat. Öm på halsen och runt huvudet. Inte världens roligaste start på dagen! Nu har jag iallafall fått i mig alvedon och ätit lunch så det känns liiite bättre, men det lär nog behövas en del vila idag känner jag. Får hoppas att orken och energin snart hittar tillbaka!

2 kommentarer:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Behandling, nyss förkyld och inget av det fantastiska kortisonet. Hoppas du får vila dig idag, snart är du tillbaka igen!

Kram

Lotta A sa...

Hoppas att din energi snart är tillbaka igen, och att du slipper besvärlig huvudvärk.....