tisdag, april 13, 2010

FÖRMIDDAGEN I BILDER

Någon gång har jag varit med på EFIT som står för Ett Foto I Timmen. Man dokumenterar då sin dag genom att ta ett foto i timmen. Nu är det inget sånt datum just idag, men jag tänkte att jag ska dokumentera min dag ändå...! Här kommer vår förmiddag i bilder. Det har blivit lite mer än bara en bild i timman :-)

9:45: Efter blöjbyten, dusch, påklädning och frukost gav vi oss iväg till vårdcentralen för jag skulle dit och ta prover inför behandlingen. På vägen dit hittade vi vitsippor.



10:15: Framme på vårdcentralen lekte S och W i lekhörnan. Vi behövde inte vänta mer än några minuter förrän det blev min tur. W var skitarg när jag satte honom i vagnen för han hade ju inte hunnit leka färdigt.



10:30: På vägen hem mötte vi upp med min sambo som kom med lastbilen. S ska hem till sin mamma idag och får åka med.



10:45: Vi fortsätter hemåt. W ville gå själv!



11:15: När vi kom hem var W jättehungrig. Han fick ett gäng gurkstavar att äta på medan jag lagade mat.







12:00: W har somnat i vagnen ute på altanen. Lugnt och tyst en stund! ;-)



12:15: Jag tar in posten. Den var inte jättespännande. Bland annat en elräkning och ett brev från Mora tingsrätt (jag blev lurad på Blocket en gång och jag gjorde en anmälan... som nu gått vidare till rättegång).

1 kommentar:

Lotta A sa...

Det ser ut som ni har haft en härlig förmiddag.
Hoppas ni får en fortsatt bra dag ,och att din hosta snart ger med sig så din behandling kan äga rum som planerat.
Kram