onsdag, april 28, 2010

EN TISDAG PÅ RESANDE FOT

Idag har vi knappt varit hemma någonting. Vi har inte varit iväg på någon jättelång resa heller... men vi var och fikade hos Malin och lille Isak på förmiddagen och vi har spenderat eftermiddagen hemma hos mina föräldrar. Så det har varit en trevlig och mysig dag!


Isak och Erik skulle ha varit precis 3 månader idag om de hade kommit på sitt bf-datum den 28/1.


Deras fina katt Tarzan.


Erik ligger och myser med sin gose-katt.

Ungefär lika trött som Erik var på bilden är jag nu och inser att jag dessutom skrev fel dag i rubriken! Det är ju onsdag och inte tisdag! :-) Blir nog till att lägga sig tidigt ikväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt han är lilleman.
Helen

Ludmilla sa...

Jag har mailat dig eftersom jag behöver din adress och storleken på Eriks kläder för att pingpongkläder ska kunna skicka till dig!

Sara sa...

Nu har jag en tävling om en egendesignad väggtext på min blogg kika gärna in :)
http://neccin.blogg.se/2010/april/tavling-15.html