onsdag, april 07, 2010

BESÖK HOS SJUKGYMNASTEN

Nu på morgonen har jag varit hos sjukgymnasten. Fick en remiss dit av läkaren jag träffade förra veckan. Jag har ju haft ont i min ena arm sen i somras/höstas. Fast jag vet inte om jag blivit så mycket klokare på vad det kan vara efter de här båda besöken. Den ene säger att det förmodligen är en nerv i kläm och den andre tror på inflammation. Själv vet jag inte alls. Vill bara att det ska gå över någon gång!

Hur som helst fick jag sitta där en halvtimma med armen i ett paket. Fick behandling med kyla och tns. Är hemma nu men det känns ingen större skillnad i armen om jag ska vara ärlig. Ska dit igen på måndag.


Jag med min arm i paket och en Året runt som jag fick att bläddra i under tiden. :-)

1 kommentar:

Anna Smid sa...

Ha, ha, ha! Nerv i kläm! Antagligen ett standardsvar när de inte vet bättre! Min man fick samma svar när han var där och sökte för något (kommer inte ihåg vad)! Men så mycket mer gjorde de inte åt saken då heller.

Jag hoppas i alla fall att din arm blir bättre!

Kram