måndag, mars 15, 2010

KORVGRILLNING OCH MELODIFESTIVALEN

Ja, då var helgen redan över. Det har både varit lugnt och full rulle... ja, för full rulle är det ju när man har fyra barn och när alla är samlade. Lite dåligt med sömn blev det också. Särskilt natten till i lördags, för när E vaknade och tjoade efter mat vid kvart i fem väckte han sin storebror W som inte kunde somna om, så då blev det morgon tidigt!

Men lördagen var en riktigt mysig dag. På förmiddagen tog vi en promenad till Domsand. Där var vi sen ett gäng som grillade korv och fikade i det soliga vädret.


Mysigt med korvgrillning vid Vättern.


Min älskling... puss!!


Korv smakar så mycket godare när man äter den utomhus!


Vår hund Frida var också sugen på korv! (hon är förresten ALLTID hungrig *s*)


Den här söte lille "räven" är vår hund Sixten.

På kvällen fixade vi tacos och kollade på melodifestivalen. Fast då kände jag av den tidiga morgonen och den långa promenaden, för jag slocknade i soffan och vaknade lagom när det var klart att Anna hade vunnit.



Jag har mått rätt bra i helgen också. Det enda är att jag har ont i munnen (drygt en vecka efter varje cellgiftsbehandling får jag väldigt sköra slemhinnor så känns det som jag skållat mig i munnen på någon het dryck) och så har jag lite ont i ryggen (efter Neulasta-sprutan?), men inte alls så ont i ryggen som jag fick efter sprutan gången innan så det verkar som det kan vara lite olika från gång till gång.

Idag mår jag också bra, men jag är trött och det i sin tur beror nog mest på att jag sovit för få timmar. I natt vaknade E och åt två gånger och typiskt nog gjorde sig den onda ryggen påmind lite extra just då för det tog en evig tid att somna om båda gångerna. Men förutom det så mår jag som sagt bra! :-)

Inga kommentarer: