tisdag, februari 23, 2010

TISDAG

Idag var jag uppe tidigt och har packat ett gäng flyttlådor med kläder och lite annat. Hela huset är en enda flyttröra nu! Sen kom en tjej från hemsjukvården förbi och tog prover. Fast det var lite svårt (som vanligt) så hon fick sticka mig fyra gånger innan det kom något blod. Blir bara mer och mer svårstucken för var gång.

Annars har det inte hänt mycket idag. Är trött och somnade en liten stund på soffan förut.

Nu ska jag spela Betapet mot min 10-årige son för jag hade visst lovat det. Det är som Alfapet fast på internet. Kan säga att jag har inte en chans att vinna mot honom... och det är inte för att jag är jättedålig på ordspel utan för att han är så bra! Känns ju sisådär att bli totalt utklassad av ett barn... hmm....! ;-)

2 kommentarer:

Ingela sa...

När jag var som mest svårstucken, tog jag nästan bara fingerprov. Det går precis lika bra och där får man nästan alltid ut blod. Ett bra tips är också att värma upp rejält på det ställe där provet ska tas. Jag köpte värmekuddar på nätet, som går att använda om och om igen och nu är det bara att stoppa dom i vantarna om det är kallt. Och det är det ju. Skönt att se att du verkar lite piggare.
Kram Busan

Ida sa...

Jag gillar också Betapet, man blir ju bättre ju mer man övar. Så se till att bli utmanad fler gånger!