onsdag, februari 10, 2010

TACK FÖR ALL OMTANKE

Vill än en gång säga att ni ska veta hur mycket all omtanke från er alla där ute betyder för oss. Alla ni som hört av er, besökt oss, lagat mat, passat våra husdjur, varit barnvakt, skickat presenter, blommor, kort, sms... ja, att veta att ni är många som tänker på oss värmer verkligen!

Har nog periodvis varit lite dålig på att tacka er en och en. Särskilt under veckorna då vi var på neo. Jag hade de flesta av mina mailadresser i datorn där hemma, och ibland funkade inte minneskortläsaren eller internet så bra så jag gav upp några gånger när jag försökte uppdatera här på bloggen. Sen var det så mycket annat också som gjorde att vare sig tiden eller orken riktigt räckte till.


Tror till exempel aldrig att jag fick ut bilden på det här underbara halsbandet som jag använt mycket. Tack Ulrika!!

Igår fick jag ett paket från ett gäng mammor som jag lärde känna på nätet då jag var gravid med mitt första barn. Vi alla har barn födda i oktober 1999. Det var ganska nytt då att man lärde känna andra föräldrar via internet och det var även några tidningar som skrev artiklar om oss, bl a Allas och Aftonbladet. Vi har träffats flera gånger under åren som gått och än idag har de flesta av oss kontakt.


Jag sitter längst fram till vänster i röda byxor och vit tröja.


Träff i Hestra maj 2004. Jag och A sitter näst längst till höger.

I paketet var den här underbara ängel som är handblåst av Jema Studioglas i Lyrestad! Tack, vad gulliga ni är!!


Så här fint lyser ängeln.

1 kommentar:

Linnea sa...

helt otroligt vilka fina vänner du verkar ha omkring dig! veta att folk bryr sig om en måste vara en underbar känsla när allt känns tungt! träffade S på dagis idag, å när jag hämta E ville han inte alls följa med hem för S hade sagt att han skulle byta dagis=)å han började prata om huset och om att du var sjuk, att det därför din pappa skjutsa han till dagis=) så himla söt! ha det så bra! kram