söndag, februari 21, 2010

PÅ BÄTTRINGSVÄGEN

Jag har varit hemma ett par dagar från sjukhuset nu och mår betydligt bättre än jag gjorde tidigare i veckan. Mår väl inte helt bra i och för sig för jag är ganska trött och det gör fortfarande ont i magen emellanåt, men inte på långa vägar så ont som jag hade förut.

Just nu är jag och barnen hemma hos mina föräldrar. Hemma i huset är det värsta flyttröran och min sambo håller på just nu att försöka få ner våra grejer i lådor. Är inte så lätt att ha barnen där... och framförallt inte en klåfingrig och busig 1½-åring! ;-)

4 kommentarer:

Mitt liv - min vardag - min helg sa...

Hej! Vad skönt att höra att du känner dig piggare, det glädjer mig att höra. Vad fina bilder på lillkillen med, vilka ansiktsuttryck, hääärligt! Kram

Lillmonster sa...

Skönt att du börjar bli lite piggare igen. Håller tummarna för att magen ska bli bättre och vara lite snällare mot dig.
Mysiga foton på barnen också. :)

Kram Kram

Mia sa...

Skönt att höra Linda!

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar/Mia

Caroline sa...

Hej Linda!
Jag är en trogen läsare och hejar verkligen på dig! Du är en riktig kämpe och fantastisk på alla sätt!! Vad skönt att du mår bättre idag! Det är du värd! Hoppas flytt och nästa behandling går bra,
kram från mig!!