söndag, november 01, 2009

SÖNDAG

Som ni kanske märkt så har det varit lite dåligt med uppdateringar den här veckan. Dels har det varit höstlov och fullt upp med lite av varje och dels har jag känt mig väldigt trött och inte suttit särskilt mycket vid datorn.

De senaste dagarna är det som att magen har vuxit sig dubbelt så stor. Jag blir andfådd för ingenting och ibland känns det som lungorna är alldeles ihoptryckta så att jag knappt får luft. Att böja sig ner och plocka upp saker på golvet, ta på sig skorna, byta blöjor och allt sånt där känns rätt så tungt emellanåt.

Nu är 10-åringen här hemma färdigfirad för i år. Vi hade Halloween-party i fredags. Som vanligt så hade han sitt party tillsammans med en kompis och det var ca 25 barn som kom. Det blev ett lyckat kalas och jag tror de flesta hade roligt! Det bjöds på dans, snacks, godis, dricka, spök-tipspromenad (med både frågor + läskiga burkar som man skulle känna i och gissa innehållet) och leken "hela havet stormar".


Peruken han hade på sig var svettig och kliade så den åkte snart av.

1 kommentar:

Lotta A sa...

Kul med Halloween Party, Cajsa var förra veckan och hon var då utspökad till djävul.Hon var näst intill oigenkännlig.....!
Jag kan tänka mej hur kanon kul alla dessa 25 barnen hade det.
Oj, det låter som du växer i en rasande fart, jobbigt när det trycker mot lungorna!
Sköt om dej!
Kram