torsdag, oktober 01, 2009

EN MASSA GAMLA BILDER

Min dator är verkligen fullproppad med bilder! Har suttit lite här nu på morgonen och kikat på såna som togs för några år sedan. Hittade bland annat några på grabbarna som togs för ca 3½ år sedan. Vad små de var där! :-)


Här är S ungefär 2 år gammal och A är 6½ år.


A läser en bok för S.


Grabbarna badar i Vättern.


Jag med S i famnen.


S och A (valborgsmässoafton 2006)


En gammal undervattensbild på A och mig.


Jag och A på en liten ridtur i regnet.


S 2 år

3 kommentarer:

Lotta A sa...

Tänk vad tiden går, Så mycket det händer på några år och barnen ändrar sig massor.
Hoppas ni får en mysig dag!
Kram

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Härliga bilder! Kan man få tiden att gå liiiite långsammare tro?!

//anna

Madelens Blogg sa...

fina bilder