tisdag, oktober 20, 2009

100 DAGAR KVAR

Graviditeten bara rusar iväg. Idag är det 100 dagar kvar till beräknad förlossning! Jag har lite ont i ryggen och fogarna emellanåt. Börjar känna mig lite klumpig när jag ska resa mig upp från golvet till exempel. Brösten är rätt ömma också och det har de varit till och från under hela graviditeten. Känns nästan som på gränsen till mjölkstockning i det ena och det skulle det ju kunna vara eftersom jag gått ut utan jacka i kylan en del, men eftersom jag inte sett till en droppe mjölk än så borde det ju inte vara det. Men överlag mår jag bra och det ska nog gå bra att vara gravid ett tag till. :-)



Nästa vecka är det höstlov. Då ska vi ta en tur till Värmland. A blev överlycklig när jag berättade det igår! En av hans bästa kompisar flyttade nämligen dit förra året, så vi ska dit och hälsa på dem. På vägen dit ska vi även stanna till och köpa en vagn. Hittade en svart Urban Jungle syskonvagn -08 på Blocket igår. Den såg jättefin ut!

4 kommentarer:

Lotta A sa...

Kul med en liten höst tripp!
Roligt att du hittat en så fin vagn på Blocket, där kan man verkligen göra fynd.
Kram

malin sa...

Tack för att du delar med dig av vilket kön det blir! Så praktiskt när det blir samma kön som man har. Den lille kan ärva massor men jag ser att det behöver köpas litte nytt också.

Hoppas dessa 100 dagar blir så bra som de kan bli.

Kram Malin

Therese sa...

Roligt med vagn! Var det ok pris också? Tycker den är jätte fin... men tyvärr hade vi inte råd med en uj.
Ja, nu är det 100 dagar kvar. Kommer att gå så fort. Snart är det jul också:)

Kram

Malin sa...

Jättesöta kattungar :) Är ju allergisk men kul att kika på bilden :)