tisdag, augusti 11, 2009

SVAR PÅ FRÅGOR OM FOTOBOKEN

Flera har frågat vart jag gjort fotoboken, och den här gången beställde jag från Ifolor. Tidigare har jag beställt från Gör din egen bok och Pixopolis.

Ska jag rangordna dem så tycker jag nog att fotoböckerna från Pixopolis är bäst (är jättenöjd med böckerna jag beställt därifrån + bra service), tätt efter kommer Ifolor (också fin bok + smidigt fotobok-program att göra boken i) och sist kommer Gör din egen bok (var inte så nöjd, men det var längesen jag beställde därifrån så de kan ju ha blivit bättre).

Framöver ska jag beställa fotoböcker från Fuji och Extrafilm tänkte jag eftersom jag har gratis böcker att göra från båda ställena. Har ni förresten testat Extrafilms vinsthjul? Det är roligt tycker jag. Själv vann jag en Extrabox där man kan få välja mellan att göra en fotobok, en väggalmanacka eller en postertavla 30x40 cm.

Inga kommentarer: