fredag, augusti 14, 2009

EN GLAD SKIT

I eftermiddag har vi varit en sväng i stan för att fotografera W för tidningen nu när han fyller 1 år. Först var vi på ateljé Anexus och sedan på JP. Det gick jättebra! Han flinade upp sig och skrattade direkt när kameran började blixtra, så fotograferna fick till bra bilder hur smidigt som helst.


En kameravan linslus!

Sen var vi en sväng på Ica Maxi. Usch, det är inte alls kul att gå där en fredageftermiddag. Framför allt inte med tre trötta och gnälliga barn i släptåg. Gräsligt mycket folk också, så trots att vi bara skulle ha några få grejer tog det en evighet att komma igenom affären.

3 kommentarer:

Josefin sa...

Hej igen... Nu har jag mailat till den adress som jag har på pappret. Kolla gärna och maila tillbaka om du har fått den. Annars kan du väl maila mig på josefin.olsson@meandi.se med den rätta adressen om det skulle vara fel adress annars ska jag kolla upp vad som har hänt. Ordern har som sagt gått iväg. Jag har dubbelkollat... ledsen för krånglet..

Josefin

Lotta A sa...

Nej , Fredagseftermiddagar är inte kul att handla någonstans...........
Mycket folk och det tar extremt lång tid!
Vi var bara här hemma och skulle handla i Lilla Åtvid i dag , men det tog vansinnigt lång tid.
Barnen ringde och undrade vart jag tagit vägen.............
Ha en härlig helg!
Kram

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Men, varför gick ni till en fotograf??? Ingen tar väl bättre bilder än du, kan ni inte bara använda en av dina?
Roligt i alla fall att sätta in en bild i tidningen ;-)

//anna