söndag, maj 24, 2009

VAD ÄR DET FÖR EN DAG IDAG...

... jo, det är min födelsedag! Tänka sig att man fyller 25 i år igen! Eller ja, det var kanske ett tag sen när jag tänker efter... men man kan iallafall sluta räkna efter 25 och man är inte äldre än man känner sig sägs det ju! ;-)

Igår kväll var vi en sväng i Jönköping. Först tog vi en promenad längs med Vätterstranden. Det var lite moln till och från under dagen, men framåt kvällen klarnade det upp så det var riktigt skönt.





Sen gick vi till Jensen's Bøfhus och åt. Jag tog grillad fläskfilé med smörstekta potatisar som smakade riktigt gott. Barnens favorit på den restaurangen är nog glassbuffén. Man får nämligen ta hur mycket glass man vill med diverse olika tillbehör.



Idag fick jag en lång skön sovmorgon och efter jag kom ur duschen var frukosten framdukad. Sen kom mina föräldrar in en sväng och drack kaffe och sen har även min sambos farbror med familj varit här och fikat. Trevligt!

9 kommentarer:

Anna Smid sa...

Grattis tjejen!
Visst är det skönt att man inte blir äldre än 25!

Kvack sa...

Grattis.

Lotta A sa...

Ett jättestort grattis på din 32-årsdag!
Det ser ut som ni hade en jättemysig kväll i i går, fina bilder!
Kram

Ann-Louise sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis!På 25-årsdagen..;=) Men Lotta,man nämner inte en dams ålder... =)Kram Susanne m. familj!!

Anonym sa...

GRATTIS LINDA PÅ DIN FÖDELSEDAG
KRAMAR FRÅN INGER OCH BOSSE

Anonym sa...

Grattis Linda!
från moster Birgitta

Monica sa...

Grattis!

Helené sa...

Grattis i efterskott! :)

Hoppas du hade en toppen dag!