fredag, februari 13, 2009

SOVA??!



- God morgon! Jag heter William och jag är jätteglad!! Min mamma fattar inte att jag kan vara det eftersom jag inte sovit en enda hel timma på hela natten. Jag har vaknat femtielva gånger för att äta. Jag har ju lite att ta igen nu när jag varit sjuk. Några gånger har jag fått nappen instoppad i munnen istället. Hallå?? Kommer det nån mat från den? Nä, skitsur blir jag ju då!

Men vet ni vad?! Det är fredagen den 13:e idag... så kära mamma och pappa - det var bara lite OTUR att ni inte fick sova så mycket i natt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhåhåhåå, sötnos.
Det är så underbart svårt att vara grinig när man får ett sånt där leende rätt i fejjan - mitt i natten. :D

Fotograferande Maria sa...

Linda! Han är underbar! Är ni friska nu?

Anonym sa...

Usch för att inte få sova alls. Lider med er. Hoppas på en bättre natt inatt.
Va söt han är! Han har verkligen vuxit till sig på sistone, känner knappt igen honom.
Roligt att höra att förkylningen blivit bättre. Kram

Anonym sa...

Hej
Skönt att han är frisk nu, han behöver nog äta igen det han inte kunnat äta när han varit sjuk.Så söt han är en rigtig goding.Frida är också så söt, sover hon på natten då? Ha det bra så hörs vi.

Inger

Johanna sa...

Hej! Det syns inte på honom att han inte har sovit!!! Han ser såå pigg o såå go ut!!!

Emma sa...

Åhhhh gulliga lilla bäbis dina föräldrar begriper dessvärre inte sådant!
Skönt att ni börjar piggna till!
Kram

Anonym sa...

Så söt han är ,den lilla gullungen!
Hoppas ni får en härlig Fredag.
Kram