onsdag, januari 14, 2009

TRÖTTA

Usch, i morse var vi trötta. Ja, W var väl inte så värst trött i och för sig för vid halv fem låg han och jollrade glatt i sin säng och tyckte nog att det var morgon. Klart man tror det är morgon när man hör sin pappas väckarklocka ringa ett antal gånger... men pappa var nog lite tröttare! ;-)

Hur som helst så ringde min klocka vid kvart i sju. Eftersom vi ändå var vakna så stängde jag av dem. Skulle bara amma W och sen kliva upp. Men vad hände då? Jo, vi somnade om! När jag sen vaknade till med ett ryck såg jag att klockan hunnit bli 7:24. Så det blev turbofart som gällde för att A skulle hinna med skolbussen. Men han hann!





Idag har vi varit på babycafé och efteråt var vi några mammor och bebisar som tog en promenad. Alltid kul att se nåt annat än den vanliga rundan här hemma som jag brukar gå.

I eftermiddag har A varit hos frissan och blivit av med lite hår. W var nog trött efter den tidiga morgonen för han somnade i bilen på vägen hem därifrån - och sover än! Med andra ord har han sovit ett par timmar nu. Han sover nästan aldrig några längre pass under dagarna i vanliga fall. Men den tidiga morgonen gjorde väl sitt antar jag. Han har sovit mycket mer än han brukar idag.


Igår var vi iväg och bowlade med M, M och A. Det var trevligt! "Hellre än bra" är mitt motto vad gäller bowling. Jag har verkligen inget bollsinne... eller klotsinne! ;-)

3 kommentarer:

Emma sa...

Hälsa å TACKA så jätte mycke för allt de goda brödet! Å glassen va knaon!!! A fick i sin sin fortare än storasyster....

// Kram Emma

Anne sa...

Gudars va goa de ser ut när de sover. Man blir ju så sugen..;)

Ha en go dag.

Anne

Anonym sa...

Ja klotsinnet var inte så bra. Men vi hade det ialla fall roligt!!
Får göra om det snart.
Kram