söndag, januari 11, 2009

SÖNDAG

Idag började dagen inget vidare. Jo, allra först gjorde den det. W sov till runt åtta och var på ett härligt humör och vi låg kvar i sängen en stund och hade det mysigt. Skönt att slippa stressa. Men sen var det iallafall dags att kliva upp iallafall.


W ligger på golvet bland en massa leksaker.

Först åt vi frukost och sen skulle jag ta fram lite kläder att ha på mig. Jag tog även fram de nya amnings-behåarna som jag köpte i stan igår. Då upptäckte jag att de hade glömt att plocka bort larmet på dem. *suck* Hade sett fram emot att ta på mig en av de nya eftersom de har en tendens att bli rätt ofräscha efter ett tag när man mer eller mindre bor i dem dygnet runt. Sen skulle jag ta en dusch... men vad hände då? Jo, hela avloppet hade korkats igen av något! Förmodligen är det väl jag själv som är orsaken till stoppet då det verkar så hela mitt hår är på väg att ramla av. Fäller MASSOR av hår för tillfället!


Förutom denna lagom roliga starten på dagen så har det varit en rätt så bra dag. H och R har varit här och vi käkade våfflor och hade det trevligt. De hade med sin en bukett gula tulpaner. Passar perfekt eftersom man är rätt less på allt rött och alla julgrejer nu.


Härligt med tulpaner.

Igår var jag i stan själv nästan hela dagen. Känns lite ovant att vara barnfri sådär många timmar, men det hade gått bra här hemma. Först var jag på ett utställningsmöte eftersom jag ska ta emot anmälningarna till klubbens utställning nu framöver, och sen tog jag en tur på A6. Usch och fy vad mycket folk det är där jämt på helgerna! Bättre att åka dit på en vardag.



Utställningen är sista helgen i april.

2 kommentarer:

malinj80 sa...

Vad fint med tulpaner!
Får faktiskt det ibland när jag fyller år, Men inte sist, men jag fick ju något annat som var väldigt gott=)
Köpte en tröja en gång som de glömde ta bort larmet på, tror M fixade det.
Kram på er.

Anonym sa...

Trist när de i butikerna är så slarviga och missar att ta bort de där gräsliga larmen!
Själv hände det mej när jag och syrran var på jul rean.
Riktigt irriterande............
Ha en bra kväll!
Kram