tisdag, januari 13, 2009

LYCKA ÄR...

... en bit bakplåtspapper som prasslar en massa när man leker med det! Iallafall om ni frågar W. Han tycker i och för sig att det mesta är kul så länge han får uppmärksamhet. ;-)


Lättroad för det mesta!

Nu ska jag packa några Tradera-paket. Har sålt lite bebiskläder där som tyvärr har blivit för små för W. Vet egentligen inte om det är värt besväret att lägga ut sånt på Tradera. Ger ju mer jobb än pengar. Men fördelen är att det ger mer plats över i byrån och kul om plaggen blir använda (de flesta av de jag la ut var bara använda 1-2 ggr och ser därför som nya ut).

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi jag provade också det där med bakplåtspapper igår (efter ett tips från Vilda Tiger) då jag bakade pizza och My var med. Jösses så roligt det var :-D

Anonym sa...

Vilken liten sötis ;)

Anonym sa...

Hihiii! Mitt och Lyckelis tips!! :-D Så skoj att han gillade det. Kramar

Anne sa...

Vilken härlig bild. Man blir ju lycklig bara av att titta på den.

Kram Anne

Maria sa...

Åh vilken underbart söt liten krabat! Bloggar själv om min lille son, åtta månader. Kul att kika in hos dig, kika gärna tillbaka någon gång ;). /M

Anonym sa...

Vilken sötnos!

Ska också behöva sälja lite kläder på Tradera snart. Man får väl inte mycket för det så det känns ju knappt värt det men du har helt rätt, man spar ju plats iallafall.