måndag, november 17, 2008

MIN KAMERA HAR GÅTT SÖNDER

Näää, nu har något hänt med min kamera! Kopplade den till datorn för att tömma minneskortet och en felkod (error99) kom upp på displayen. Jag testade att starta om kameran. Stendöd! Har bytt batteri, minneskort, objektiv... fortfarande lika stendöd!! Verkar inte bättre än att kameran har gett upp! :-(

Har ringt till Scandinavian Photo där jag köpt kameran och kollade ifall de visste vad felet kunde vara, men jag kunde lämna in den och få den undersökt för 500-600:-. Sen finns ju risken att det ändå kommer bli för dyrt att reparera den... så frågan är om det ens är lönt?! Förmodligen inte!

Och garantin jag hade på kameran räckte fram till i somras. Typiskt eller vad?!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nej! Va tråkigt! Du som älskar att fota också. Hoppas att den helt plötsligt bara bestämmer sig för att funka igen. /Therese

Anonym sa...

Aj då!
hur ska du klara dina dagar nu?
Kram

Anonym sa...

Åh neeeeeej, sånt där får ju inte hända!!!

Hoppas du kommer på en lösning snart.

Mindi sa...

Åh nej jag gråter med dig... det är värsta tänkbara mardrömmen ju. :(

Stor kram
M I N D I

Linda sa...

Nej fan vad surt verkligen..

Lotta A sa...

Attan,det är verkligen ingen höjdare när sådant händer! Så trist......
Hoppas resten av dagen blir bättre!
Kram

AnnaHanna sa...

Nämen Linda, vilken katastrof!
Den kanske självläker? *hoppas*
Kram //Anna