torsdag, oktober 30, 2008

SÅNG TILL DOPET

I december ska vi ju ha dop och min goa kusin och hennes kompisar är så gulliga att de har sagt att de kan sjunga något i kyrkan. Jag sitter här och klurar lite på vilken sång det ska bli. Det finns ju så många fina! Hittade en sajt på nätet med massor av förslag. Har DU någon favoritsång som passar att sjungas på ett dop? Vilken?! *nyfiken*



Upptäckte en sak när jag gjorde denna bilden... otroligt vad W är lik A där som han såg ut då han var bebis!

6 kommentarer:

Marie sa...

Nu när vi lyssnar mycket på Mojje så har jag fastnat för Theos sång. Den är jättesöt och skulle passa perfekt på ett dop!

Kram Marie

Linda sa...

Jag gillar nr 606.. Det gungar så fint...

Anonym sa...

Himlen måste sakna en ängel av Linn Maria
Den hade vi på Jamies dop!..
Himla fin!

Anonym sa...

Det ska bli kul att sjunga på W:s dop. Clara

Anonym sa...

Vi hade "Himlen måste sakna en ängel" och "Det vackraste" av cecilia wennergren. Så vackra låtar tycker jag.
Hoppas du kommer på nåt fint.
Kram Therese

Mia sa...

Hej Linda!

Hoppas allt är bara fint med er, och det låter ju onekligen som att det är bra! :-) Skulle vara kul att ses och leka nån dag!

Mitt förslag är: Ett mästerverk med Niklas Hallman! Den skulle jag kunna sjunga om de inte kan den...;-)
Du kanske inte alls vet hur den låter, men jag kan skicka den till dig, lovar att den är klockren!

Ha så skoj hos Maria ikväll!

KRAMAR
/Fru Mia
;-)