måndag, oktober 20, 2008

LIGGA PÅ MAGE

I eftermiddag har vi varit ute och gått en sväng. Tänkte att W skulle sovit i vagnen, men det kände han inte för direkt. Han sov väl kanske en kvart eller så, men sen låg han mest vaken och tittade sig omkring. Han var på bra humör iallafall och det var han även en stund när vi kom hem. Då låg han på magen en stund och tränade att hålla upp huvudet. En stund går bra, men sen när han blir trött är det inget roligt längre. För övrigt kan jag inte påstå att han har varit på nåt strålande humör idag. Jobbigt att vara så förkyld ju! :-(






Atschjooo... prosit!!

Jag har bytt sängkläder i spjälsängen idag. Köpte nya lakan på Hem & Hobby i Hjo för nån vecka sen som jag tycker var söta!









Fick förresten mail från Buzzador idag om att jag kom med i deras fotobok-kampanj. Skoj! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag äälskar dina bilder :-) De är så härliga!

Anonym sa...

Vilken stark kille!

Vad kul att du fått erbjudande från Buzzador och fotobok dessutom! Här har det varit heltyst från dem ända sedan i somras då "alla" fick Storytel... Trist...

Emma sa...

Han ser riktigt super stark ut! Stackars liten å få en hemskt förkylning...

Lotta A sa...

Det är ingen höjdare alls när små bebisar åker på förkylning.
Hoppas att han snart mår mycket bättre!
Kram!