måndag, september 29, 2008

BILDSPEL

Rätt så många bilder har det blivit tagna sedan William föddes, så jag har satt ihop ett litet bildspel med en del av dem. De flesta av dem känner ni säkert igen för de har visats här på bloggen.



Idag har vi varit iväg hela eftermiddagen och kvällen. Först var vi hemma hos en kompis. Jag lärde känna henne när A var bebis för vi gick i samma föräldragrupp. Det är jättekul att vi fortfarande har så bra kontakt. Vi delar även intresset för katter och hon har köpt ett par av mig och ligger i startgroparna för att föda upp hon också! Även barnen har riktigt roligt ihop när vi ses.


En av kattungarna från denna kullen bor hemma hos min kompis.

W somnade medan vi var där och vaknade precis lagom tills vi skulle åka vidare till min kompis M som hade Me&I-party ikväll. Så han skrek hela vägen dit och var precis genomsvettig när vi kom fram. När man vaknar så ska man enligt W ha mat direkt. Det spelar liksom ingen roll om han har sovit 30 minuter eller 3-4 timmar!


Det var inte så längesen jag var på Me&I-party så det blev inte lika mycket shopping för min del idag. Jag köpte bara en body till W. Förra gången jag var på ett så köpte jag bland annat en grå plyschtunika till mig själv. Den är otroligt skön! Har även plyschbyxor som jag köpt därifrån innan... så jag och bebis går runt här hemma och myser i våra mjuka goa kläder! ;-)


På tal om mjuka gosiga kläder så fick W denna härliga blåa plyschdressen av E + familj. Hon har sytt den själv. Önskar att jag också kunde sy något, men jag tror jag överlåter det åt andra som är bättre på det.


W:s gosiga lilla fot.

Det här jättefina kortet och gulliga kläder fick W av min kompis M när vi var där på Me&I-partyt. Även hon är pysslig och har gjort kortet själv. Vill än en gång tacka för jättegott fika och trevligt klädparty!



Jag råkade förresten halka in på en sajt där de säljer dockor som är väldigt lika riktiga bebisar. De var söta, men nästan läskigt verklighetstrogna.

6 kommentarer:

Lotta A sa...

Alla bilderna är så fina på dina pojkar!
Du lyckas alltid fånga det där rätta ögonblicket.
Ha det bra!

Anonym sa...

Å vilket underbart bildspel Linda!
I vilket program gör du det? Är det svårt om man är en trög nybörjare som jag?
Du får gärna svara till MB om du vill.

Kram
Sandi

malin sa...

Halkade in här från min svägerskas sida...(Maria, 5 barnsmamma...)

Vilka söta pojkar du har och ditt bildspel var så fint. Jag är färdig med små bebisar men jag riktigt kände hur gott han doftad från bilderna. Du är mycket duktig fotograf.

Kram Malin

Anonym sa...

Å, vilket fint bildspel!
Så stor W börjar att bli nu... Och så rund & go om kinderna! =)

Om ni inte har något för er kanske vi skulle hinnas ses en stund på torsdag eller fredag?

Ha det bra!
Kram kram
Magdalena

Anonym sa...

Vilket jättefint bildspel! Blev alldeles tårögd. Åh, va fin är!

Fotograferande Maria sa...

Hej Linda! TACK SJÄLV för att du kom!! Så glad jag blev, vet att det var en ansträngning för dig med bebis, stor pojk och hundvalp. Hoppas INTE Adam hade tråkigt? Oj kortat såg ju riktig fint ut *chockad* Många kramar Maria