söndag, mars 02, 2008

HAR FILMAT LITE

Kattungarna har hamnat på film om ni vill kika...



Och på tal om filmklipp... här kommer ett nytt med Björn Gustafsson från när han var med i melodifestivalen igår. Hihi, undra om han har ont i kroppen idag efter han satte sig ner och sin "stage dive"?! :-D


Björn Gustafsson, Melodifestivalen 2008, deltävling 4 i Karlskrona

Kan för övrigt meddela att sonen äntligen mår bättre nu och är ÄNTLIGEN feberfri. Den gräsliga hostan han hade låter inte alls lika illa längre. Han har inte hostat mycket alls idag. Fast hör lite dåligt gör han nog än för det är mycket "va?" och "vad sa du?" fortfarande. På eget bevåg så gav jag honom faktiskt av penicillinet vi hade hemma (ja, jag vet att man inte SKA utan läkares ordination, men får man inte träffa läkare så vad gör man??). Han har ju haft feber i nio dagar och vi fick ingen tid på vårdcentralen när jag ringde dit i fredags för alla läkartiderna var slut.

3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Nämen, Linda!!! Men så fantastiskt kul!!! Stort grattis till dig oxå då :-)

Får fundera på om jag orkar hänga med på Mysbebbar igen vad det lider *s*

KRAM

Anonym sa...

HAha,, ja inte bara undrar jag hur hans svanskota mår, men även näsan,, för i de sista föll han ju platt fall fram,, sen filma dom han och då låg han nere på golvet framför scen, platt på mage. Ops!
Japp, gnälltanten fick mig tappa totaly solhumöret trotsd illamåendet. Självklart plockar man upp på gator, kanter etc,, men inne i buskaget,, Morr va allt,, jag orka lägga och att tom hjärtat mitt reagera på hur dumt det var att barn skule leka där inne. Ja det räckte att släppa tanten.
Kramelikram /TigerHeart

Wickans värld sa...

Jag har visst missat att du ska ha barn!! Grattis o lycka till!!